Вітаю Вас ГістьНеділя, 17.12.2017, 06:20


Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Статистика Yandex

Яндекс.Метрика


Циклова комісія природничо-математичних дисциплін

 

 

Віддай людині крихітку себе,

За це душа наповнюється світлом.

Л.Костенко

Значення базової освіти в житті людини важко переоцінити. Вона є обов'язковим підґрунтям для здобуття фахових знань. Сучасній молоді для успішного оволодівання азами обраної професії необхідний високий рівень загальноосвітньої підготовки, лідерські якості, відповідність сучасним вимогам. Над досягненням саме цієї мети і працюють викладачі циклової комісії точних дисциплін.

 

 

До складу комісії входять:

Бебих Світлана Миколаївна - голова циклової комісії, викладач хімії, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист;

Гнатів Марія Миколаївна викладач математики, спеціаліст вищої категорії;

Ковбаса Марія Петрівна - викладач біології, спеціаліст;

Лесів Надія Степанівна - викладач математики та інформатики, спеціаліст ІІ категорії;

Мойсеїв Марія Петрівна - викладач географії, спеціаліст ІІ категорії;

Москалик Світана Петрівна - викладач математики та інформатики, спеціаліст вищої категорії;

Політичка Любов Богданівна - викладач фізики, спеціаліст вищої категорії;

Романів Андрій Павлович  - викладач фізики, спеціаліст І категорії;

Скобляк Леся Мирославівна - викладач біології, спеціаліст ІІ категорії;

Хомут Ольга Анатоліївна - викладач математики та інформатики, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист;

​Першочерговим завданням, над яким працює комісія, є формування висококваліфікованого молодшого спеціаліста з відповідним рівнем знань, загальнолюдської культури, толерантності, творчої та всебічно розвиненої свідомості особистості

  Основними напрямками роботи комісії є:

  • впровадження новітніх технологій навчання та форм організації освітнього процесу;
  • розвиток творчих здібностей, активізація пізнавальної діяльності студентів через використання різноманітних форм і методів навчання;
  • робота з обдарованими студентами, розвиток їхнього інтелекту та зацікавленості;
  • індивідуалізація навчальної діяльності з урахуванням здібностей та психологічних особливостей студентів;
  • підвищення рівня кваліфікації та педагогічної майстерності викладачів.


 Викладачі циклової комісії намагаються відходити від авторитарно-репродуктивного навчання, моделюючи таку систему, яка б формувала у студентів ініціативність, інноваційність, мобільність, гнучкість, динамізм, конструктивність, комунікативність тощо. З метою розв’язання цих завдань наші викладачі впроваджують активні та інтерактивні методи, новітні технології навчання, які базуються на компетентністному підході. Кожен викладач комісії вважає, що доцільно використовувати таку організацію навчальної діяльності, внаслідок якої здійснюється взаємодія викладача та студента, збігається їхня мета.

 

 

 Для опанування сучасними технологіями освіти викладачі комісії значну увагу приділяють власному вдосконаленню, формуванню насамперед у собі нових компетенцій педагогічної майстерності, тому вони систематично працюють з фаховою та педагогічною літературою, обмінюються досвідом під час засідань циклової комісії. Викладачі обговорюють підсумки взаємовідвідування занять, накопичений досвід викладачами вищої категорії, проводять майстер-класи та відкриті заняття. На засіданнях циклової комісії, зокрема, розглядалися такі питання:

  • застосування сучасних освітніх технологій  при проведенні лекційних та практичних занять;
  • особливості проблемного навчання;
  • застосування міждисциплінарних зв’язків на заняттях;
  • контроль за навчально-пізнавальною діяльністю студентів;
  • тестування як основний елемент моніторингу якості навчально-виховного процесу;
  • організація науково-дослідницької роботи студентів;
  • підвищення професійної компетентності педагога в умовах безперервної освіти та інші.

 

 Велику увагу циклова комісія приділяє вивченню й узагальненню прогресивного педагогічного досвіду шляхом створення викладачами методичних розробок з власного досвіду, зошитів самопідготовки студентів до занять, індивідуальних посібників з дисциплін.

 

 

 Щорічно в коледжі проводить декаду циклової комісії як творчу співпрацю студентів та викладачів. Основним завданням декади є забезпечення належних умов для виявлення та розвитку творчої активності й зацікавленості студентів, сприяння формуванню їхнього наукового світогляду та вдосконалення науково-медичного рівня педагогічної майстерності викладачів.

 

Як правило, до проведення декади викладачі готуються дуже ретельно: вони постійно ведуть пошук найрадикальніших форм та методів організації аудиторної та позааудиторної роботи.

Досвід роботи комісії переконує, що впровадження таких інтерактивних методів колективної діяльності, як "мікрофон", робота в групах та парах, метод "Прес", дискусія, рольові ігри, "мозковий штурм", "карусель", "акваріум", аналіз ситуації, розвивання проблеми дає ефективний результат.

З перших днів навчання в коледжі студентів навчають творчому вирішенню складних питань, бо сучасне виробництво потребує не тільки високоосвічених фахівців. Розв’язуємо це питання, використовуючи активні методи і форми роботи. Формуючи сучасного спеціаліста та керівника намагаємося, щоб студент отримав такий комплекс знань, умінь і навичок, які у майбутньому допоможуть йому бути не лише висококваліфікованим фахівцем, а й порядною людиною та громадянином своєї країни.

Всіх викладачів циклової комісії об’єднує бажання і вміння працювати, аналізувати результати своєї роботи, своїми індивідуальними якостями впливати на становлення студентів, як творчо мислячих, високоморальних, соціально адаптованих особистостей.

Досвід, майстерність і небайдужість – ось ті риси, що притаманні команді циклової комісії природничо - математичних дисциплін.

 

 

Форма входу
Логін:
Пароль:
Календар новин
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Нові фото



Курс валют:



Огляд преси:








Погода в Бучачі Rambler's Top100